loading...
عکس خبر فانی ها
تبلیغات

فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera



دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم. برای اولین بار در ایران ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

 


فروش ویژه مانتو آیسان



مانتو آیسان، مناسب فصول سرد سال. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، بهره گیری از طراحی جدید و شیک. ارائه شده در سایز های متفاوت هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

 


فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل



داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18000 تومان

ali بازدید : 471 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

دلیل ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر

حکایت ضرب‌المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر»

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر

دلیل ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر

معادل ضرب المثل فارسی "هرکه بامش بیش برفش بیشتر

داستان خواندنی هر که بامش بیش برفش بیشتر

مَثَل‌ها داستان زندگی مردم‌اند و چون آیینه‌ای روشن، آیین‌ها، تاریخ، هوش، بینش و فرهنگ ملت را در خود نشان می‌دهند. «مَثَل واژه‌ای است که از عربی به فارسی راه یافته و آنچنان که می‌نویسند از ماده مثول بر وزن عقول به معنی شبیه بودن چیزی به چیز دیگر یا به معنای راست ایستادن و بر پای بودن آمده است». این واژه در عربی به چند معنا به کار رفته است: مانند و شبیه، برهان و دلیل، مطلق سخن و حدیث، پند و عبرت، نشانه و علامت. در اصطلاح اهل ادب مثل نوعی خاص از سخن است که آن را به فارسی داستان و و گاهی به تخفیف دستان می‌گویند (رحیمی، 1389).
 
با این وصف در باشگاه ضرب‌المثل امروز به نقل حکایت کوتاهی از ضرب‌المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر» می‌پردازیم.
 
***************************************
 
این ضرب‌المثل را معمولا در مورد افرادی به کار می‌برند که به لحاظ مکنت، جایگاه و مقام مادی و معنوی در مکان رفیعی باشند. آن هم در زمانی که این افراد از زیادی سختی‌ها در زندگی و یا کار و ... گله داشته باشند.
 
حال ببینیم چه داستانی در پس این ضرب‌المثل قرار دارد؟
 
می‌گویند که در روزگاران قدیم پادشاهی بود که در اثر بیماری در می گذرد. قبل از مرگ وصیت می‌کند چون وارث و جانشینی نداشته، فردای آن روز اول کسی که وارد شهر شد را بر جایگاه قدرت بنشانند و او را پادشاه جدید شهر معرفی کنند.
 
فردای آن روز مردم و امرا دستور شاه درگذشته را بر سر می‌گذارند و گدایی را که در تمام عمر تنها اندوخته‌اش خرده پولی بوده و لباس کهنه‌ای، به عنوان شاه معرفی می‌کنند و او را بر تخت پادشاهی می‌نشانند.
 
روزها می‌گذرد و این گدا که حالا شاه شده و البته معتبر، بر تخت می‌نشیند و امور را اداره می‌کند. تا اینکه برخی از امیران شهر و زیردستانش سر ناسازگاری با او بر می‌دارند و با دشمنان دست به یکی می‌کنند و شاه تازه هم که توان مدیریت امور را از کف داده، بخشی از قدرت را به آن‌ها واگذار می‌کند.
 
روزی یکی از دوستان دیرینش که از قضا رفیق گرمابه و گلستانش بود، وارد شهر می‌شود و می‌شنود که رفیقش حال پادشاه آن دیار است. برای تجدید دیدار و البته عرض تبریک نزد او می‌رود.
 
پادشاه جدید در پاسخ تبریک و تعریف و تمجید دوستش می‌گوید: ای رفیق بیچاره من، بدان که اکنون حال تو بسیار از من بهتر است. آن زمان غم نانی داشتم و اینک تشوش جهانی را بر دوش می‌کشم. سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را متحمل گشته‌ام.
 
و در اینجاست که رفیق دیرینش می‌گوید: هرکه بامش بیش، برفش بیشتر.
 
المثل
معنی کامل ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر
پیکس مدل

حکایت ضرب‌المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر» را می ...

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › ادبیات

۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکایت ضرب‌المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر» را می‌دانید؟ ... عقول به معنی شبیه بودن چیزی به چیز دیگر یا به معنای راست ایستادن و بر پای ...

شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 12/16/15

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر - بیتوته

www.beytoote.com/fun/proverb/more1-brfsh-proverb.html
چهارشنبه, 25 آذر 1394. سرگرمیدنیای ضرب المثلضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر ... ریشه تاریخی ضرب المثل, معنی ضرب المثل .... مرجع کامل گردشگری.

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر - آکا

www.akairan.com/fun/proverb/more1-brfsh-proverb.html
درعبارت بالا معنی مجازی و استعاره ای سایه همان محبت و مرحمت و تلطف و توجه مخصوصی است که مقام بالاتر و مؤثرتر نسبت به کهتران و زیردستان مبذول می دارد .

هر که بامش بیش برفش بیشتر - مهرمیهن

mehremihan.ir/zarbolmasal/653-bam-barf.html
برگ نخست · داستانزَد (ضرب المثل) هر که بامش بیش برفش بیشتر ..... این داستان به من خیلی کمک کرد که توی انشا مدرسم در بارهی این ضربالمثل این داستان رو ...

معادل ضرب المثل فارسی "هرکه بامش بیش برفش بیشتر"در ...

www.porseshkadeh.com › پرسشکده › فرهنگ و هنر › ادبیات
همانطور که می دانید ترجمه یک ضرب المثل به زبان دیگر با ترجمه واژه به واژه آن امکانپذیر نیست. برای انتقال یک ضرب المثل به زبان دیگر یا باید تنها به انتقال مفهوم ...

معروف ترین ضرب المثل ها در مورد برف - صبح رابر

sobherabor.ir/1392/10/18/معروف-ترین-ضرب-المثل-ها-در-مورد-برف/
به گزارش”” صبح رابر”، معروف ترین ضرب المثل که در آن کلمه برف باشد “مثل کبک ... گویند مقصود از اين ضرب المثل آن است كه هر كس تلاش بيشتري كند، نتيجه ... را به اندازه بام مي دهد” معنی و مقصود مشابه مثل “هرکه بامش بیش برفش بیش تر” دارد.

ضرب‌المثل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ضرب‌المثل
امثال و حکم جمله‌ای است کامل با ساختمانی استوار بر پایه و اساسی غیرقابل تغییر، مانند: تب تند زود به عرق میشینه! هرکه بامش بیش، برفش بیشتر! خواستن ...
۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبنم نیوز: داستان خواندنی هر که بامش بیش برفش بیشتر را از شبنم نیوز بخوانید. یکی از پادشاهان عمرش به سر آمد و دار فانی را بدرود گفت و به ...

معنی ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر چیست ...

moghanfun.mooche.ir/.../معنی+ضرب+المثل+هر+که+بامش+بیش+برفش...
این انشا (گسترش مثل) در مورد ضرب المثل (هرکه بامش بيش برفش بيشتر) برای شما عزیزان .... ترجمه ضرب المثل های عربی به فارسی فی الامتحان یکرم المرء أو یحان.

معنی ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر - صفحه اصلی

shomalkadeh.mooche.ir/.../معنی+ضرب+المثل+هرکه+بامش+بیش+برفش...
این انشا (گسترش مثل) در مورد ضرب المثل (هرکه بامش بيش برفش بيشتر) برای شما عزیزان .... ترجمه ضرب المثل های عربی به فارسی فی الامتحان یکرم المرء أو یحان.

گسترش معنی ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر ...

powerbank10.mooche.ir/.../گسترش+معنی+ضرب+المثل+هرکه+بامش+ب...
این انشا (گسترش مثل) در مورد ضرب المثل (هرکه بامش بيش برفش بيشتر) برای شما عزیزان .... ترجمه ضرب المثل های عربی به فارسی فی الامتحان یکرم المرء أو یحان.

معنی ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر | خبرخوان

niloofareabi.mooche.ir/.../معنی+ضرب+المثل+هرکه+بامش+بیش+برفش+...
1 day ago - انشایی در مورد ضرب المثل هرکه بامش بيش برفش بيشتر banksoal7.lxb.ir/cat/5 .... ترجمه ضرب المثل های عربی به فارسی فی الامتحان یکرم المرء أو یحان.

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر - عکس خبر فانی ها

funiiha.rozblog.com/ضرب-المثل-هر-که-بامش-بیش-برفش-بیشتر/
۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر هر که بامش بیش .. - مهرمیهن ... معنی+ضرب++المثل+هر+که+بامش+بیش+برفش+بیشتر+چ... در سایت آرشیو وبلاگ های فارسی ... در زیر نمایش داده ... ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی.

خـــبـــــرهــــایـی از آهندان - هرکه بامش بیش برفش بیشتر

ahandan.blogfa.com/post/70/هرکه-بامش-بیش-برفش-بیشتر
۱ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - خـــبـــــرهــــایـی از آهندان - هرکه بامش بیش برفش بیشتر - آهندان نام دهستانی است ... هركس به تناسب و قدرت خودش به اين گفته يا ضرب المثل نگاه ميكند. ... و اگر به اين مطلب از ديدي ديگر بنگريم به اين معني است كه هر كسي درك و فهم و ...

هرکه بامش بیش برفش بیشتر | آینه

www.ayeneh.net/proverbs/viewproverb.aspx?code=aG10mpIOd4Q0=
جزئیات ضرب المثل. هرکه بامش بیش برفش بیشتر. معنی: هرچه پول و ثروت زیادتر و زندگی وسیعتر باشد دردسر و گرفتاری بیشتری هم دارد ...

ضرب المثل - زمزمه ی ششم

zemzemey6m.blogfa.com/tag/ضرب-المثل
هرکه بامش بیش برفش بیش تر. معني ضرب المثل : هرچه پول و ثروت زيادتر و زندگي وسيعتر باشد دردسر و گرفتاري بيشتري هم دارد. یکی از پادشاهان عمرش به سر آمد و ...

انشا در مورد هرکه بامش بیش برفش بیشتر - نتایج زنده

90sport.blogsky.com/.../انشا-در-مورد-هرکه-بامش-بیش-برفش-بیشتر
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انشایی در مورد ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر ... ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر, داستان ضرب المثل, ضرب المثل . ... جناب خان در خندوانه · ترجمه Google · پربازدید الان گوگل · خبر پربازدید · اگهی استخدام · پربازدیدترین · آهنگ های امروز ... نتایج کامل قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2016.

بیش از 700 ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی

www.webfa.ir/ضرب-المثل-انگلیسی-با-ترجمه-فارسی/
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - A big head has a big ache هر که بامش بیش برفش بیشتر. Go with the ride هم رنگ جماعت شدن. East, West, homes best هیچ کجا خانه خود آدم نمیشود.
کلاس سوم من - لیست کامل ضرب المثل های فارسی و معنی آن ها : - - کلاس سوم من. ... ۴- هر که بامش بیش ، برفش بیشتر: هر کس کار بیشتری کند بهره بیشتر می‌برد.

انشا درمورد ضرب المثل.هرکه بامش بیش برفش بیشتر

blogreader.ir/.../انشا+درمورد+ضرب+المثل.هرکه+بامش+بیش+برفش+بی...
... میدیم می توانید تیم خود را مربیگری کنید و با قهرمان شدن در لیگ سکه طلا جایزه بگیرید. . انشا درمورد ضرب المثل.هرکه بامش بیش برفش بیشتر. مطلبی یافت نشد.
این انشا (گسترش مثل) در مورد ضرب المثل (هرکه بامش بیش برفش بیشتر) برای شما عزیزان توسط من تهیه شده. ... ایهام در لغت به معنای درشک و گمان افکندن است اما در اصطلاح علم بدیع ، آوردن واژه ای .... آرایه های ادبی ادبیات فارسی همراه با توضیحات کامل.
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر که بامش بیش، برفش بیشتر ! پیش ری دچار یعنی عاشق! هر که بامش بیش، ایزوگامش بیشتر!,لیست کامل ضرب المثل های فارسی و معنی آن ها کلاس ...
معروف ترین ضرب المثل ها در مورد برف ... هرکه بامش بیش برفش بیش تر ... گویند مقصود از اين ضرب المثل آن است كه هر كس تلاش بيشتري كند، نتيجه بهتري مي بيند، ...
این انشا (گسترش مثل) در مورد ضرب المثل (هرکه بامش بیش برفش بیشتر) برای شما عزیزان توسط من .... معنی+ضرب++المثل+هر+که+بامش+بیش+برفش+بیشتر+چ.
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکایت ضرب المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر» را می دانید؟ ... از ماده مثول بر وزن عقول به معنی شبیه بودن چیزی به چیز دیگر یا به معنای راست ایستادن و بر پای بودن آمده است». ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ].

هر که بامش بيش برفش بيشتر! «ضرب المثل ايراني» - راسخون

rasekhoon.net/.../هر%20که%20بامش%20بيش%20برفش%20بيشتر!%...
۱۵ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - «ضرب المثل ايراني» ... دانلود تقویم کامل سال 1395 خورشیدی · زوج های جوان امروزی درس عبرت ... همگام با پیش رفت و تنوع گجت‌های بازار دیجیتال، دوربین‌های عکاسی نز متنوع تر از قبل شده‌اند. ... هر که بامش بيش برفش بيشتر! «ضرب ...

حکایت ضرب المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر ... - قطره

www.ghatreh.com/.../حکایت-ضرب-المثل-هرکه-بامش-بیش-برفش-بیش...
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکایت ضرب المثل «هرکه بامش بیش، برفش بیشتر» را می دانید؟ ... از ماده مثول بر وزن عقول به معنی شبیه بودن چیزی به چیز دیگر یا به معنای راست ایستادن و بر پای بودن آمده است . ... عکس/ کنده شدن کامل موتور 405 به خاطر تصادف ...
گویند مقصود از این ضرب المثل آن است که هر کس تلاش بیشتری کند، نتیجه ... برف را به اندازه بام می دهد” معنی و مقصود مشابه مثل “هرکه بامش بیش برفش بیش تر” دارد ...
ضرب المثل های انگلیسی ... A big head has a big ache هر که بامش بیش برفش بیشتر. Go with the ride ... ترجمه: «استحکام زنجیر به اندازه ضعیف‌ترین حلقه آن است.

داستان ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر | جستجو ...

peransia.com/.../داستان-ضرب-المثل-هر-که-بامش-بیش-برفش-بیشتر.h...
ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی .... بارها این جمله را شنیده‌ایم "هر که بامش بيش، برفش بيشتر" این جمله دارای پیام‌های فراوانی برای ماست که چگونه توشه سفر خود ...

" ضرب المثل " چیست ؟ - انجمن شاعران جوان

shaeranejavan.com › نثر انجمن › ادبیات عامه › مثل آباد
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بررسی نظر کارشناسان در مورد ضرب المثل ... را «مثل» ترجمه کرده‌اند و در فرهنگ‌های بزرگ فرانسوی تعریف‌هائی که برای آنها نوشته‌اند مقنع نیست ... وی امثال و حکم(ضرب المثل) را چنین تعریف کرده‌است: ... هرکه بامش بیش برفش بیشتر!

هر که بامش بیش برفش بیشتر | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24

weblog24.com/list/هر-که-بامش-بیش-برفش-بیشتر.html
نتایج جستجوی عبارت هر که بامش بیش برفش بیشتر از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده ... ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی.

هر که بامش بیش... - فاش نیوز

fashnews.ir/no-edited/23877-2013-11-10-04-48-16.html
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یعنی هر که بامش بیش ؛ برفش بیشتر . ... شاه می بخشد ؛ شاه علی خان نمی بخشد : اینجا معنی پیدا می کند . .... ضرب المثل قرآنی آیه : ... ترجمه فارسی :
داستان ضرب المثل جالب هر که بامش بیش برفش بیشتر - جوک ..... Jun 4, 2015 - بیش از 700 ضرب المثل و جملات مشهور انگلیسی با ترجمه فارسی. ... ضرب المثل ...
۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 100+پست - ‏55 نویسنده

بهتره معنی اون رو هم بنویسین و اینکه کجا می شه از این ضرب المثل ها استفاده کرد. ... بادمجان بم آفت ندارد،هرکه بامش بیش برفش هم بیشتر،گر صبر کنی ز غوره حلوا ..... بهلول که مردی عاقل و عارف و کامل و در حاضرجوابی و حل مسائل دشوار ...

معنی ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر - دانشنامه ...

logod-bsky.abdolahiyan.ir/.../معنی+ضرب+المثل+هرکه+بامش+بیش+بر...
«هرکه بامش بيش، برفش بيشتر» ای نازنین! ... 2- ضرب المثل های انگلیسی در مورد کار گروهی : team up with sb ترجمه ومعني آن می شود: همتیمی شدن با کسی برای انجام ...
دخالت کردن، پا توی کفش کسی کردن. Much coin, much care. هرکه بامش بیش برفش بیشتر. N. Never look a gift horse in mouth. دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند.
انشا درمورد ضرب المسل هرکه بامش بیش برفش بیشتر - معنی ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر را در یک صفحه توضیح دهید ... فرهان · انشای باز آفرینی ...

ضرب المثل های معروف ایرانی با معنی | آسمونی

www.asemooni.com/fun/proverb/the-famous-persian-proverb-meaning
ضرب المثل های معروف ایرانی با معنی,ضرب المثل های ایرانی با معنی,ضرب المثل های ایرانی به ترتیب حروف ... 4- هر که بامش بیش ، برفش بیشتر: ثروت زیاد آسایش به بار نمی آورزد ... برای ورود به بخش کامل ضرب المثلها روی عبارت زیر کلیک نمایید:.

برای ضرب المثل کاری نکرده ایم

adabefarsi.ir/Default.aspx?page=5008&section=litem&id=105518
۹ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - مثلاً وقتی شما می‌گویید «هر که بامش بیش برفش بیشتر» این بام و برف؛ نه .... می کنید که این‌ها ضرب المثل های فارسی را به زبان لری ترجمه کرده اند.

ضرب المثل های رایج انگلیسی با ترجمه فارسی aying and

www.cloob.com/.../ضرب_المثل_های_رایج_انگلیسی_با_ترجمه_فارسی...
۹ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ضرب المثل های رایج انگلیسی با ترجمه فارسی aying and. ... great ship must have deep water هرکه بامش بیش برفش بیشتر Action speak louder ...

فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد ... میل جنسی تا به حال برایتان پیش آمده که در زندگی مشترکتان احساس کنید که ...

شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 10/21/15
حرفی از آن هزاران - ریشه های تاریخی اصطلاحات و ضرب المثل های فارسی 1 - منتخبی از دل نوشته ها مقاله ها و اشعار زیبا. ... فرهنگ‌های عربی و فارسی همهٓ آنها را «مَثَل» ترجمه کرده‌اند، و در فرهنگ‌های بزرگ فرانسوی تعریف‌هایی ... هرکه بامش بیش، برفش بیشتر!

هر که بامش بیش برفش بیشتر | جستجو | اسپیناد

espinad.com/list/هر-که-بامش-بیش-برفش-بیشتر.html
عبارت هر که بامش بیش برفش بیشتر به صورت خودکار از بین اطلاعات درج شده در وبلاگها انتخاب شده و مسولیت این مطالب بر ... ضرب المثل انگلیسی با ترجمه فارسی.
ضرب المثل انگلیسی با معنی فارسی - اصطلاحات زبان انگلیسی با ترجمه - ... dont beat around the bushes برو سر اصل مطلب ... هر که بامش بیش برفش بیشتر *****

ضرب المثل های انگلیسی 1

www.english247.ir/en/index.php?option=com_content...
ضرب المثل های انگلیسی 1. ضرب المثل های ... A big head has a big ache هر که بامش بیش برفش بیشتر ... ترجمه: «استحکام زنجیر به اندازه ضعیف‌ترین حلقه آن است.
۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرکه بامش بیش برفش بیشتر! خواستن توانستن است! آدم بی سواد کور است! اصطلاحات ضرب*المثلی بر خلاف امثال و حکم عباراتی مصطلح و عمومی ...
آموزش ادبیات فارسی راهنمایی (عبدالهی ) - 400 ضرب المثل فارسی و معنی و مفهوم آن ها - چه خوب است که سر لوحه ی کار ... 130- تا سه نشود بازی نشود:هر چیز با سه تا کامل می شود ..... 382- هر که بامش بیش برفش بیشتر – هر کس داراتر است گرفتار تر است.
2- با توجّه به متن درس ، جمله های زیر را کامل کنید. ... 3- فهم خود را از ضرب المثل « هر که بامش بیش ، برفش بیش تر » در یک بند بنویسید. هر کس قدرت و امکانات بیشتری داشته باشد ، مشغولیت و دردسر دارد ، یعنی انرژی و وقتی که باید باید برای ...

ضرب المثل انگلیسی - Blogfa

byword.blogfa.com/post-14.aspx
ضرب المثل انگلیسی - ضرب المثل انگلیسی - ... هر که بامش بیش برفش بیشتر ... ترجمه:ترسو هزار بار پیشاز مرگ میمیرد اما ادم نترس فقط یک بار مزه مرگ را میچشد.
هرکه بامش بیش برفش بیشتر بازآفرینی - ریشه تاریخی ضرب المثل مثل آباد, ضرب المثل های قدیمی,ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر, داستان ضرب المثل, ضرب المثل ایرانی, هر که بامش بیش برفش . ... ریشه تاریخی ضرب المثل, معنی ضرب المثل ... اگر می خواهید موهای شفاف و درخشان داشته باشید · رفع کامل موهای زائد بدن با.
ضرب المثل های انگلیسی با معادل و ترجمه فارسی برای آموزش زبان انگلیسی ... ترجمه: «کارگر بی‌مهارت، ابزار کارش را مقصر می‌داند.» ... هر که بامش بیش برفش بیشتر.
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش زبان انگلیسی - اصطلاح و ضرب المثل - >>> این وبلاگ جهت آموزش زبان انگلیسی ایجاد شده است << ... meaning (معنی), slang (اصطلاح). شورش رو درآوردی, You .... هر که بامش بیش برفش بیشتر. The pot ... Love is full of troubles.

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر | -دانلود آهنگ جدید

toptap-rzb.6ma.ir/page-94685.html

ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر ... شعر حیدر بابا استاد شهریار همراه با ترجمه فارسی · نظرآیت الله سیستانی در ردعرفان ابن عربی · نقد استاد میرباقری بر ...

مشكي پوشان ايران - کاملترین ضرب المثلهای جدید انگلیسی با ترجمه فارسی - عاشقانه ترین وبلاگ در بلاگفا ( پاتوق عاشقان ... هر که بامش بیش برفش بیشتر.

ضرب المثل ایرانی - یک روز

www.oneday.ir/ضرب-المثل-ايراني/
ترجمه اهنگهای خارجی. آپلود عکس · ترجمه ... ارسال شد درفروردین ۷, ۱۳۹۳توسطadminدرضرب المثل // بدون نظر ... هر که بامش بیش برفش بیشتر! «ضرب المثل ایرانی»
لیست ضرب المثل هایی که در فارسی پایه ششم آمده است به ترتیب در ذیل می آید: 1 - از تو حرکت ،از خدابرکت ... 12 - هرکه بامش بیش ،برفش بیشتر . 13 - مار گزیده از ...

زبان انگلیسی - ضرب المثل

leila900.blogfa.com/cat-4.aspx
زبان انگلیسی - ضرب المثل - ... ترجمه: «استحکام زنجیر به اندازه ضعیف‌ترین حلقه آن است.» ویلیام شکسپیر در ..... هر که بامش بیش برفش بیشتر. Go with the ride

لیست کامل ضرب المثل های فارسی و معنی آن ها :: آسمان دیجیتالی

mrahi.blog.ir/post/لیست-کامل-ضرب-المثل-های-فارسی-و-معنی-آن-ها
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لیست کامل ضرب المثل های فارسی و معنی آن ها. چهارشنبه ..... ۴- هر که بامش بیش ، برفش بیشتر: هر کس کار بیشتری کند بهره بیشتر می‌برد. (هر که ...

ضرب المثل های فرانسوی همراه با ترجمه فارسی (1/8) - تالارهای ...

www.club-france.ir/.../ضرب-المثل.../108-ضرب-المثل-های-فرانسوی-همراه...

ضرب المثل های فرانس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

عکس .استخدام

عکس

استخدام

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 214
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 627
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 147,581
  • بازدید کلی : 5,077,699
  • کدهای اختصاصی