loading...
عکس خبر فانی ها
تبلیغات

فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera



دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم. برای اولین بار در ایران ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

 


فروش ویژه مانتو آیسان



مانتو آیسان، مناسب فصول سرد سال. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، بهره گیری از طراحی جدید و شیک. ارائه شده در سایز های متفاوت هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

 


فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل



داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18000 تومان

ali بازدید : 278 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد!

مجازات وحشیانه زنی توسط جلاد داعش

یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی معروف شد.
داستان از آنجا آغاز می شود که داعش در مناطق تحت اشغال خود برای نوع پوشش زنان احکامی را وضع کرده است و در صورتی که فردی از این احکام سرپیچی کند به بدترین شکل مجازات می شود.
«معصم» نام زنی ست که در موصل به حکم وضع شده داعش در نوع پوشش زنان پایبند نبوده و به زعم قاضی داعش باید محاکمه شود.

خوردن گوشت یا کنده شدن پوست، جلاد داعش اجرا خواهد کرد

داعش برای محاکمه زن موصلی به وی دو پیشنهاد داد که آیا می خواهی پوستت را بکنیم یا گازت بگیریم؟!

معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن را قبول می کند.

به گزارش الحدث نیوز، «بلواء» سرباز زن آسیایی ست که قاضی از او خواست تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

زن داعشی این درخواست را قبول کرد و در انظار عمومی، دندان های خود را به گوشت زن موصلی فرو برد و تکه ای از بدن وی را جدا کرد و بلعید.

زن موصلی در داخل کلیسا بر اثر خون ریزی جان خود را از دست داد.

داعش برای انجام سحر و جادو نیز مجازات عجیبی وضع کرده است، فردی که سحر و جادو انجام دهد از وسط سرش تا انتحای کمر نزدیکی کمربند شکافته می شود.

همچنین برای کشیدن سیگار یا فروش آن، سه حکم وضع کرده است اولین حکم قطع انگشتان دست با شی تیز است، حکم دوم منفجر کردن انگشتان دست و سوم انداختن لوله های آهنی بر روی انگشتان دست است تا انگشتان له شوند.



مجازاتی مانند قطع زبان با سیم چین، سوزاندن پای متهم یا آویزان کردن از سقف و کشدین آنان به پایین که منجر به شکستن کتف و جداشتن بافت های بدن می شود از مجازات های عادی و رواج یافته این گروه تروریستی است.

مراسم تعذیب هر هفته برگزار می شود و در آن متهم را به منطقه "الخسفه" واقع در 20 کیلومتری جنوب موصل می برند. این منطقه یک گودال بسیار بزرگی دارد و برای کشتن مردم مناسب است.

متهم آنجا باید بین قطع شدن دست، زندان شدن، پرداخت غرامت یا به ضرب گلوله کشته شدن، یکی را انتخاب کند.

جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد!

منبع : جام نیوز

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد - پایگاه خبری تحلیلی ...

www.entekhab.ir/fa/news/241212
۳ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

www.bir14.ir/2015/12/جلاد-زن-داعش-دست-یک-زن-را-گاز-گرفت-و-خورد/
اخبار مرتبط. رژیم لاغری زیر، وزن تان را نصف می کند!! رژیم لاغری زیر وزن تان را نصف می کند!! نصرتی: بازی با پرسپولیس بهترین فرصت است تا آمادگی‌ام را به رخ ...
۲ روز پیش - مرجع اس ام اس فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم جدید, متن , جوک , آهنگ , اس ام اس جدید.
۳ روز پیش - بازار سیاه فروش در اینستاگرام با تصاویر دختران و فالوورها جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد! آموزش معذرت خواهی کردن به کودکان در ۶ ...

اجتماعی » جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/جلاد_زن_داعش_گوشت_دست_متهم_را_خورد
۴ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.
۳ روز پیش - جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد! زن متهم به دستور گروهک تروریستی داعش باید مجازات می شد. مجازاتی وحشیانه که یا کندن پوستش بود یا ...

سا موزیک | جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت خورد | جستجو |

saamusic.ir/list/جلاد+زن+داعش+دست+یک+زن+را+گاز+گرفت+و+خورد.html
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد! بازار سیاه فروش در اینستاگرام با تصاویر دختران و فالوورها جلاد زن داعش دست يک زن را گاز گرفت و ...

لادیز - جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد

ladiez.ir/detail/News/2278/2
۳ روز پیش - معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز ... زنان ایزدی پس از آزادی از دست عناصر گروه تروریستی داعش، از داستانهای ... یک فعال یهودی ضد صهیونیست تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قادر به ...

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! - آخرین اخبار ایران و جهان

feedgah.ir/item/4/273698/جلاد-زن-داعش-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
معصم که گمان می‌کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن ... The post جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! appeared first on آلامتو. ... خبر نوشت: یک سرباز زن آسیایی از تیپ «الخنساء» داعش در موصل، به خوردن مچ دست زن ...
۱ روز پیش - جلاد زن داعش, جنایات داعش, جوان انقلابی, ... به گزارش پایـگاه جوان انقلابی ؛ یک سرباز زن آسیایی از تیپ «الخنساء» داعش در موصل، به خوردن مچ ... از او خواست تا در کلیسای «حی النبی جرجس» در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

ALL-BLOG.IR | جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد!

www.all-blog.ir/post/.../جلاد-زن-داعش-دست-یک-زن-را-گاز-گرفت-و-خورد!
زن متهم به دستور گروهک تروریستی داعش باید مجازات می شد. مجازاتی وحشیانه که یا کندن پوستش بود یا تکه شدن بدنش . جلاد زن داعش حکم را اجرا کرد و گوشت متهم را ...
۴ روز پیش - زن داعشی جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

اول بلاگ | جلاد‌ زن‌ داعش‌ گوشت‌ متهم را‌ خورد‌عکس | جستجو |

avalblog.ir/list/جلاد‌+زن‌+داعش‌+گوشت‌+متهم+را‌+خورد‌عکس.html
صادق هدایت:یک دوستی داشتم، پلوی غذایش را خالی می خورد، گوشت و مرغش را می گذاشت آخر کار، می گفت:می خواهم .... جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد!

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد - خبرگو

khabargo.ir/جلاد-زن-داعش،-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
۳ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد | خبرخوان ساعت صفر

saatsefr.com/fa/news/665870/جلاد-زن-داعش-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
۴ روز پیش - زن داعشی جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... است که این شکنجه وحشتناک موجب خونریزی شدید و درنتیجه مرگ یک زن عضو این گروه تروریستی شده است. ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.
زنی که با گاز گرفتن آلت مرد متجاوزش انتقام گرفتبه گزارش فراناز مادر 29 ساله ای که مورد تجاوز قرار گرفته بود در برنامه زنده تلویزیونی حضور ... جلاد زن داعشی گوشت دست یک انسان را خورد ... آیا حمله تروریستی داعش در 20 آذر به تهران واقعیت دارد؟

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد | فرا پرس

farapress.ir/fa/news/832485/جلاد-زن-داعش-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
۴ روز پیش - ازجمله مجازات جدید داعش، خوردن گوشت خام انسان است که این شکنجه وحشتناک موجب خونریزی شدید و درنتیجه مرگ یک زن عضو این گروه تروریستی شده است. ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند. زن ...

بین الملل - جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد!

nashrkhabar.com/24773072/جلاد_زن_داعش_گوشت_دست_متهم_را_خورد_3
۲ روز پیش - به گزارش ابنا، با اعلام این خبر نوشت: یک سرباز زن آسیایی از تیپ ... تا در کلیسای «حی النبی جرجس» در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد - آخرين اخبار روز

www.bwinnerharbor.com/.../3174465-جلاد-زن-داعش-گوشت-دست-متهم-را-...
۴ روز پیش - جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد. ... ازجمله مجازات جدید داعش، خوردن گوشت خام انسان است که این شکنجه وحشتناک موجب خونریزی شدید و درنتیجه مرگ یک زن ... در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! - روز نو - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?pid...جلاد+زن+داعش،...دست...را+خورد!...
۴ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ الخنسا داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... تا در کلیسای «حی النبی جرجس» در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

چهره جلاد داعش بدون نقاب + عکس- تیتر24 - Titr24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID=E1QAciaTfH0gacB5oNXCgg==
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمد موازی ملقب به جلاد داعش برای اولین بار، بدون نقاب ظاهر شد. ... جلاد داعش جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد! بازیگران زن ایرانی چهره بدون ...

مجازات‌های وحشیانه داعش/ جلاد زن، گوشت دست متهم را خورد! | تمام ...

seeisee.ir/fa/.../مجازات‌های-وحشیانه-داعش-جلاد-زن-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
۳ روز پیش - جزئیاتی از پیشنهادهای وقیحانه به یک «بازیگر زن» ... داعش مجازات‌های وحشیانه داعش/ جلاد زن، گوشت دست متهم را خورد! ... زن آسیایی ست که قاضی از او خواست تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.
۲ روز پیش - جلاد زن داعش، در داخل کلیسا گوشت دست متهم را خورد ... نوشت: یک سرباز زن آسیایی از تیپ «الخنسا» داعش در موصل، به خوردن مچ دست زن موصلی معروف شد. ... تا در کلیسای «حی النبی جرجس» در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد | کلینتون

clinton.ir/جلاد-زن-داعش،-گوشت-دست-متهم-را-خورد/
۳ روز پیش - ازجمله مجازات جدید داعش، ... زن داعشی جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

8 - اخبار روز

nchse.ir/page/8/
ارسال شده در تاریخ 2015/12/07 | مرتبط با : اخبار | تعداد بازدید : 0 | دیدگاه‌ها برای جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد! بسته هستند. زن متهم به دستور گروهک ...

درگذشت مورین اوهارا بازیگر زن هالیوود + عکس - سیب هفتم ...

sib7.ir/2015/10/26/درگذشت-مورین-اوهارا-بازیگر-زن-هالیوود/
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوت مورین اوهارا بازیگر زن هالیوود مورین اوهارا بازیگر فیلم «معجزه در ... جلاد زن داعش دست یک زن را گاز گرفت و خورد!۱۷:۱۰; رژیم لاغری زیر، وزن تان ...

جلاد داعش یک زن را با دست خفه کرد +فیلم(18+) - مجله خبری ...

www.dustaan.com/جلاد-داعش-یک-زن-را-با-دست-خفه-کرد-فیلم18/
۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این فیلم یک جلاد داعش با دستانش زن بیگناهی را روی زمین نشانده و با فشردن. ... فال روزانه چهارشنبه (۱۸ اذر ماه ۱۳۹۴) · تصاویر/ پرتاب‌ گاز‌ فلفل در دانشگاه علامه · تصاویر/ ... دختر جوان در درگیری با سارق خشن · فیلم/ نحوه اعتراف گرفتن داعش از عناصر جبهه النصره ... جلاد داعش یک زن را با دست خفه کرد +فیلم(18+) ...

داعش زنان چادری را هم شلاق می‌زند! - تالار گفتگوی هم میهن ...

forum.hammihan.com › ... › مطالب جالب و خواندنی › خواندنی ها و رویدادها
4پست - ‏3 نویسنده
گروه تروریستی داعش، زنان سوری را که چادر تنگ به س. ... در این گزارش به ماجرای یک مادر و دختر سوری اشاره شده است که چادری تنگ به سر داشتند و توسط پلیس داعش بازداشت شدند. ... به گزارش ایران ناز جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد. ... قاضی از او خواست تا در کیلسای “حی النبی جرجس” در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.زن ...
جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! با دادگاه ... یک سرباز زن آسیایی از تیپ “الخنساء” داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی معروف شد. ... معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن را قبول می کند.
۲ روز پیش - عکس جنجالی یک نماینده زن در آمریکا · جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... درآمد خود را از گرفتن مالیات و 43 درصد آن را از نفت و گاز به دست می آورد.

روزنامه جمهوری اسلامی - تازه‌ها

jomhourieslami.net/paper/news.php?id=72561
۲ روز پیش - روسیه همچنین از تعلیق مذاکرات برای ساخت یک خط لوله صادرات گاز روسیه به ترکیه ... جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! ... معصم که گمان می‌کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن را قبول می‌کند.
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اثر انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهرک پردیس اهواز که دوشنبه شب رخ داد یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند. ... قرار دهند ولی متاسفانه یک زن میانسال بر اثر شدت انفجار و قرار گرفتن زیر ... جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ...
به گزارش ایران ناز جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد. ... یک سرباز زن آسیایی از تیپ “الخنساء” داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی معروف شد. ... که قاضی از او خواست تا در کیلسای “حی النبی جرجس” در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.زن ...

عملیات ناموفق یک داعشی +عکس(18+) - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20151141825733613.html
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آکاایران معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن را ... آکاایران: جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد!

پیدا شدن جسد "یک" زن در "2" نقطه تهران

www.shahr.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=12441
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیدا شدن جسد یک زن در دو نقطه پایتخت، معمای هولناکی را پیش روی پلیس قرار داد. ... وارد عمل شد و جسد نیمه به صورت تخصصی در دست بررسی قرار گرفت. ... وضعیت ایران در بازارهای جهانی گاز ... جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد!

نتایج جستجو برای زن در ضرب المثل های جالب کشورها | خبر ...

khabarfarsi.com/search?...زن%20در%20ضرب%20المثل%20های%20جالب...
جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند. زن داعشی این درخواست را قبول کرد و در انظار عمومی، ...
۴ روز پیش - جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد[23 دقیقه پیش] ... ذخایر گازی جهان را در اختیار دارد اما سهمی کمتر از یک درصد صادرات جهانی گاز متعلق به ایران است.» ... و البته استراتژیک نیز در صدر گفتارها و نوشتارهای تحلیلی قرار گرفت. ... به گفته وی، ایران در حالی بزرگترین ذخیره گازی جهان را در دست دارد که کمتر از یک ...
جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! ... انتخابات، عرصه مشارکت همگانی در سرنوشت یک ملت است. - شبستان ... مسمومیت ۵۱ زائر پیاده مشهد با گاز CO. - عقیق ...

جلاد داعش یک زن را با دست خفه کرد + فیلم – - اخبار و جنایات ...

fagood.ir/daesh-news/جلاد-داعش-یک-زن-را-با-دست-خفه...داعش/38091/
۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای دریافت فیلم خفه کردن یک زن توسط جلاد داعش، اینجا کلیک کنید ... دانلود بدون سانسور جلاد داعش زن را با دست خفه کرد , خفه کردن یک زن ... استفاده گروه های مسلح در سوریه از گاز خردل ... آموزش هرکدام از مخالفان سوریه چقدر برای آمریکا آب خورد؟ .... سقوط بهمن در فرانسه قربانی گرفت · زلزله‌ 4.7 ریشتری در گلستان ...

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد

fsh.ir › آخرین اخبار › اخبار داغ
۳ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ “الخنساء” داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، ...

آخرین پدیدۀ داعشی: گاز گرفتن زنان برای مجازات ! –.

whatnews.ir/آخرین-پدیدۀ-داعشی-گاز-گرفتن-زنان-برای-م/...داعش/49920/
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماموریت این زنان داعشی، گاز گرفتن بانوانی است که پوشش تحمیلی داعش را در منطقه الحویجه رعایت نکنند. وزارت حقوق بشر عراق، اخیرا فاش کرد که یک زن عراقی، بر اثر گاز ... و سوریه اتفاقی نیست · مشت آهنین نخست وزیرعراق به وزارتخانه ها خورد! ... گروه تروریستی داعش به جنایت دیگری در سوریه دست زد. جلاد ... ∞.
۴ روز پیش - یک سرباز زن آسیایی از تیپ “الخنساء” داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... در کیلسای “حی النبی جرجس” در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

از وسط نصف کردن انسان توسط داعش - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=از+وسط+نصف+کردن+انسان+توسط+داعش
۱۹ ساعت پیش - رییس جمهور فرانسه گفت: داعش بوسیله تجارت نفت، مواد مخدر و انسان ... خوب، همزاد انسان که لزوماً نباید یک انسان باشد! ..... جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد ... معصم که گمان می کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، ...

برگه قبلی - دانلود جدید ایرانی

www.downloadjadidirani.com/page/5/
بنده مدتي زياد در مناطق مختلف درگيري با ترويست هاي داعش در كنار رزمندگان عراقي گزارش ... زن داعشی گوشت دست متهم را گاز زد و بلعید ... اما سالها بعد توسط یک کاوشگر به عنوان دشمن به هم رسیده و مجبور به مبارزه با یکدیگر می شوند و… ..... جلاد زن داعش … , جلاد زن داعش، دست متهم را خورد … , سایر مطالب حوادث و اجتماعی , جلاد زن داعش، ...

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد

tadbir24.ir/.../news?...جلاد%20زن%20داعش،%20گوشت%20دست%20متهم...
۴ روز پیش - زنان قدرتمندجهان را بشناسید+تصاویر ... نقش سیاسی زنان در واقعه عاشورا .... ابنا: یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.

جلاد زن داعش، گوشت دست متهم را خورد! | پویش

vista.ir/news/25782066/جلاد-زن-داعش،-گوشت-دست-متهم-را-خورد!
۳ روز پیش - «معصم» نام زنی است که در موصل به حکم وضع شده داعش در نوع پوشش زنان ... در کلیسای «حی النبی جرجس» در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند.
۳ روز پیش - «معصم» نام زنی ست که در موصل به حکم وضع شده داعش در نوع پوشش زنان ... کرد درد و رنج گاز گرفتن کمتر از کندن پوست است، گزینه گاز گرفتن را قبول می کند. ... این منطقه یک گودال بسیار بزرگی دارد و برای کشتن مردم مناسب است.

یک سرباز زن آسیایی از تیپ "الخنساء" داعش در موصل به خوردن مچ دست زن موصلی معروف ... تا در کیلسای "حی النبی جرجس" در مرکز موصل حکم گاز گرفتن را اجرا کند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

عکس .استخدام

عکس

استخدام

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 4,796
  • بازدید سال : 101,131
  • بازدید کلی : 5,031,249
  • کدهای اختصاصی