loading...
عکس خبر فانی ها
تبلیغات

فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera



دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم. برای اولین بار در ایران ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

 


فروش ویژه مانتو آیسان



مانتو آیسان، مناسب فصول سرد سال. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، بهره گیری از طراحی جدید و شیک. ارائه شده در سایز های متفاوت هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

 


فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل



داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18000 تومان

ali بازدید : 694 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

فحاشی زشت سالومه سیدنیا به احسان علیخانی


  • ۳ روز پیش - عکس::تیکه بد زن ساپورت پوش به مجلس ایران (۳ نظر) ... سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی ...
  • ۱ روز پیش - توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی . ... 1 day ago - توهین زشت سالومه من و تو به احسان علی خانی – بروزخبر | بروز … ... دانلود ...
  • ۵ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در ... شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۴ ساعت پیش - چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که ...
  • ۴ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین .... کنین و بگید چون ان زن بد رانندگی میکرد پس همه زنان بد رانندگی میکنن.
  • ۱ ساعت پیش - احسان علیخانی سالومه سیدنیا یکی از مجری های شبکه من و تو در یک .... از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ...
  • ۲ ساعت پیش - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کواره به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه ... من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. ... برچسب‌هااحسان علیخانی, توهین, دسته‌بندی نشده, سالومه سیدنیا, فحاشی ...
  • توهین مجری زن شبکه «من و تو» به احسان علیخانی! - پایگاه ...

    www.kargaronline.ir/26463/توهین-مجری-زن-شبکه-من-و-تو-به-احسان-عل
  • ۱۴ ساعت پیش - کارگرآنلاین: چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۱۱ ساعت پیش - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس. شاید به جرأت می توان ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! فحاشی مجری شبکه من‌ و ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌‌وتو به احسان علیخانی +عکس

    news.ir/fa/120503/فحاشی-مجری-شبکه-من‌‌وتو-به-احسان-علیخانی-+عکس
  • فحاشی مجری شبکه من‌‌وتو به احسان علیخانی +عکس. یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. ... سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در ...
  • ۱۸ دقیقه پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌‌وتو به احسان علیخانی+عکس - آخرين ...

    www.bwinnerharbor.com/.../2323359-فحاشی-مجری-شبکه-من‌‌وتو-به-اح...
  • ۴ ساعت پیش - فحاشی مجری شبکه من‌‌وتو به احسان علیخانی+عکس. ... زیر بار توافق بد نمی‌رویم / غنی ‌سازی 20 درصد به عنوان برگ برنده مذاکرات از بین رفت .... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را ...
  • فحاشی به احسان علیخانی+ عکس - لینکستان - آنیکال

    link.anikal.com/فحاشی-به-احسان-علیخانی-عکس/
  • ۳ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی است در پسِ ... شوخی زشت هکرها با ستاره بسکتبال ایران.
  • واکنش سالومه سیدنیا (مجری شبکه من‌ و تو) به برنامه ماه عسل + ...

    fagood.ir/2206/واکنش-سالومه-سیدنیا-مجری-شبکه-من‌-و-تو/
  • ۳ ساعت پیش - متن سالومه سیدنیا بر علیه احسان علیخانی +عکس. به ... با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان ...
  • فحاشی به احسان علیخانی+ عکس - خبر آنتایم

    khabarontime.ir/news/12230910/فحاشی-به-احسان-علیخانی-عکس
  • ۴ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی است در پسِ ... شوخی زشت هکرها با ستاره بسکتبال ایران.
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی/ عکس - تازه ها ...

    www.dolateetedal.com/news/.../-فحاشی...به-احسان-علیخانی/-عکس.html
  • ۲ ساعت پیش - دولت اعتدال-چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس - باشگاه ...

    setfaweb.ir/فحاشی-مجری-شبکه-من‌-و-تو-به-احسان-علیخا/
  • ۱۲ ساعت پیش - چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! فحاشی مجری ...
  • توهین سالومه به احسان علیخانی - شب فان

    shabfun.com/توهین-سالومه-به-احسان-علیخانی/
  • توهین سالومه به احسان علیخانی , توهین به احسان علیخانی در شبکه های ماهواره ای , توهین به برنامه ماه عسل در شبکه من و تو , سالومه سیدنیا توهین به ماه عسل. ... از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! توهین علنی مجری ...
  • ۱۲ ساعت پیش - توهین علنی سالومه سیدنیا به احسان علیخانی! ... از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... برچسب‌هااحسان علیخانی, توهین به احسان علیخانی, سالومه سیدنیا, صفحه شخصی سالومه ...
  • توهین مجری برنامه من و تو به احسان علیخانی+عکس | سایت ...

    banoo1.com/توهین-مجری-برنامه-من-و-تو-به-احسان-علیخا.html
  • ۱ روز پیش - ... خود را مطرح کند. چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی+ عکس | خبر ...

    gilan.khabarkhan1.ir/فحاشی-مجری-شبکه-من‌-و-تو-به-احسان-علیخا/
  • ۴ ساعت پیش - چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! توهین مجری من و ...
  • صحبت های زشت سالومه به احسان علیخانی! | شانلی

    shaneli.ir/صحبت-های-زشت-سالومه-به-احسان-علیخانی/
  • ۳ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • ۲ روز پیش - یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و .... توهین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی . ..... دانلود ...
  • توهین مجری من و تو به احسان علیخانی در فضای مجازی | بانی ...

    vista.ir/news/.../توهین-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی-در-فضای-مجازی
  • ۲ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که ...
  • ۱ روز پیش - باشگاه خبرنگاران: چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۱۲ ساعت پیش - کارگرآنلاین: چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس ظهر سه ...

    khabarche.ir/خبر/.../توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه-های-ماهواره-ای--ع...
  • ۳ روز پیش - شبکه ظهر سه شنبه نهم تیر ماه 1394 خبر توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس. ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس ...

    www.sorooshonline.com/تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های.../17185
  • ۳ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • فحاشی مجری شبکه من‌‌وتو به احسان علیخانی عکس

    www.rahta.com/.../فحاشی_مجری_شبکه_من‌‌وتو_به_احسان_علیخانی_+ع...
  • ۵ ساعت پیش - چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که ...
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • ماه عسل ، احسان علیخانی ، حاشیه ماه عسل ، صدا وسیما ، توهین به احسان علیخانی ، برنامه ... شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد ...
  • ۴ ساعت پیش - ... با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. ... سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به ...
  • ۳ روز پیش - تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! ... در جامعه‌ای که اختلاس باشد، امر به معروف کم رنگ می‌شود · مدیر مسئول انتشارات «حیان» پیش از این نیز ممنوع النشر بوده است/ فحاشی .... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۸ ساعت پیش - چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! فحاشی مجری ...
  • ۳ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ... شبکه مزخرفه آشغالشون که خداشاهده همه چیزش چرت و دروغه نشسته از احسان بد میگه؟
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس - خانه

    94.182.227.46/.../4696-تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های-ماهواره‌ای-ک...
  • ۳ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • ۱ روز پیش - حمله به احسان علیخانی. توهین به احسان علیخانی در شبکه های ماهواره‌ای +عکس ... ند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون ...
  • ۲ روز پیش - توهين به احسان عليخاني در شبکه‌هاي ماهواره‌اي +عکس ... شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سيدنيا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وي مي رسد در ... مواجه بوده؛ اما به نظر مي رسد اينگونه فضاي توهين و فحاشي عليه اين برنامه منطقي و طبيعي نيست.
  • توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی+عکس - titreno.ir ...

    www.titreno.ir/fa/.../توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخانیعکس
  • ۱۲ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی ... حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! - سرگرمی

    gwea.ir/a-19695_توهین+علنی+مجری+شبکه+من+و+تو+به+احسان+علیخان...
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! \"توهین.
  • آیا تمایل به ارتقای لول بازی کلش آف کلنز خود به بالای 180 را دارید؟ ... “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... جاندار ۳ سال خابه | جدیدترین منابع ازمون سردفتری94 | دانلود کلیپ فحاشی خان زاده بازیکن پرسپولیس بدون مستقیم | متن زیبا برای پنجشنبه ...
  • ماجرای توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی ...

    download2015.blog.ir/.../ماجرای-توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه-های-م...
  • ۷ ساعت پیش - ماه عسل ، احسان علیخانی ، حاشیه ماه عسل ، صدا وسیما ، توهین به احسان علیخانی ، برنامه احسان . .... توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی . .... عادت زشت توهین به چهر‌ه‌هاریشه کن شود · تجمع پرستاران همدان در اعتراض به ...
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - پایگاه تحلیلی ...

    tasir.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۲ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! صفحه شخصی ...
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس - کرد

    kopy.ir/fa/News/.../توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه‌های-ماهواره‌ای-عکس/
  • ۴ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! – بیست ...

    bistnist.com/.../توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخانی-.ht...
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! توهین علنی مجری ...
  • ۲ روز پیش - چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که ...
  • توهین علنی سالومه سیدنیا به احسان علیخانی! ... سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! | جدیدترین ...

    khabar-news.ir/توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-عل/
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! توهین علنی مجری ...
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس ...

    honarkhan.com/.../تخریب-احسان-علیخانی-به-شبکه‌های-ماهواره‌ای-کشید-ع...
  • ۴ روز پیش - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، حاشیه هایی ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • توهین علنی سالومه سیدنیا به احسان علیخانی! - مرکز عکس جی ...

    winplayer.ir/توهین-علنی-سالومه-سیدنیا-به-احسان-علیخ/
  • ۱ روز پیش - توهین علنی سالومه سیدنیا به احسان علیخانی! ... یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • تخریب احسان علیخانی - تازه های روز

    www.tazehayeroz.ir/تخریب-احسان-علیخانی/
  • حاشیه‌های برنامه پرطرفدار ماه عسل؛ تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! ... چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • ۲۰ ساعت پیش - متن منتشر شده در پیج خطاب به علیخانی و ماه عسل بدین شرح است : ... “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی ...
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! - لینک‌های داغ

    linkbiar.com/news/.../توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخان...
  • سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی ... ... این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۱ روز پیش - ... خود را مطرح کند. چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • توهین آشکار مجری من و تو به احسان علیخانی

    www.khodemooni.net › خبر › اخبار سینما و فرهنگ
  • ۱۱ ساعت پیش - توهین آشکار مجری من و تو به احسان علیخانی,احسان علیخانی, احسان علیخانی ... سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می ... با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - سرگرمی و ...

    jajiga.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! صفحه شخصی ...
  • توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای +عکس - پارس ...

    parsrobo.ir/1394/04/10/توهین-به-احسان-علیخانی-در-شبکه‌های-ما/
  • چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از ...
  • ۳ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ... که انقدر درباره کشورش بد میگه و حتی نقاط قوت رو میخواد به ضعف تبدیل کنه .
  • جزییات آشنایی شوم زن جوان با قاتلش در تانگو - بیپ دانلود

    www.beepdownload.ir/6266_جزییات-آشنایی-شوم-زن-جوان-با-قاتلش-در...
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژگی اجتماعی زبان بررسی زبان با توجه به عوامل اجتماعی مؤثر در آن مطالعه ای نوپاست و شاخه. ... اختلاف سالومه سیدنیا با دیگر همکاران شبک و زندانک ... August نقد قرآن در محور حدیث آیا حضرت محمد معصوم بوده است حدود اسلامی توهین و فحاشی. .... [17016 بازدید] ماه عسل احسان علیخانی تا دختر مشکی پوش رضا صادقی ...
  • چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از ...
  • آخرين اخبار و اطلاعات شبکه های فارسي زبان و ايرانی در این ...

    www.plus-sat93.org › ... › اخبار شبکه های ایرانی برون مرزی(اروپایی)
  • ... شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد ... آنچه از موضع گیری های شبکه های ماهواره ای و عوامل آن در مورد ماه عسل احسان علیخانی ... اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست ...
  • توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی!|توهین مجری

    vazeh.com/.../توهین-مجری-زن-شبکه-quot-من-و-تو-quot-به-احسان-علیخا...
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی ... حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
  • ۳ روز پیش - اخطار: کپی برداری از انجمن مطلقا ممنوع می باشد و به صورت هوشمند کنترل می شود ..... چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.
  • گیفت بای - فحاشی مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی عکس

    giftbuy.ir/.../فحاشی+مجری+شبکه+من‌+و+تو+به+احسان+علیخانی+%2Bعک...
  • به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه " المرصد " نوشت: عامل این حمله ...... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با ... دانلود آهنگ دلتنگم از بهنام صفوی با کیفیت 320 , لباس شب زشت , اس ام اس های ...
  • ۶ روز پیش - چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! سالومه سیدنیا که ...
  • فاطمه خسروی

    www.lenzor.com/photo/image/listbyuser/username/nafas120
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید!/ عکس http://www.ehsanalikhanighabile.rozblog.com/Forum/Post/29651. 40 · 40. ۱۰ بازدید. تخریب احسان ...
  • آژانس خبری ایران | Facebook

    https://www.facebook.com/IranianNewsAgency
  • ' **توهین به احسان علیخانی در شبکه‌های ماهواره‌ای! .... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را ... خود این سالومه برنامه اش فقط و فقط ایران رو یک مملکت عقب افتاده نشون میداد اونوقت میاد راجب ماه عسل اینو میگه! ..... اخه چه بد.نميگى تو جنگ ايران و عراق چه ظلمى به مردم ايران و جوانهاى ايرانى كرديد؟
  • تقدیم به مخاطب خاصم پرستو | جستجو | دانلود آهنگ

    ijio.org/list/تقدیم+به+مخاطب+خاصم+پرستو.html
  • دیروز به مخاطب خاصم اس دادم که عزیزم من رسیدم جلو خونتون ! .... بدهیم و او را به كار نیك و پسندیده‌ای مثل اقامه نماز و مسجد دعوت كنیم یا از كار زشت و ناپسندی .... 1- سوت کشیدن، سکوت و سپس فوت کردن در گوشی بدون وقفه.2- فحاشی و بیان حرف‌های ر ..... “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی ...
  • جولان جوانان سرمست بر روی اعصاب مردم - عصر آبادان

    asreabadan.ir/جوانان-سرمست-غرور-چه-کسانی-هستند؟-جولا/
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل احسان علیخانی برای ازدواج نکردن ... ورای فحاشی هایی سخیف و زشت عده ای روان پریش منحرف، به کامنت هایی نیز ... در جاده های کشور له و لورده می شوند و به همان نسبت هزاران انسان کشته این ... هستند اما واکنش جامعه به این وقایع تنها شکایت از کیفیت بد تولیدات .... «سالومه سیدنیا»؛ از طلاق تا همخوابگی با مجری BBC !
  • بددهنی و هرزه گویی از خصایص زشت افراد فاسد، عاجز، ناتوان و بی منطق است ... متأسفانه ناهنجاری بددهنی و فحاشی به طرز فجیعی در جامعه ما رواج دارد، مردم با صدای بلند سر ... دانلود فیلم سیندرلا Cinderella 2015 · جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از ... احسان علیخانی · دخترونه · مذهبی رهبر · زندگینامه شهید ستوانیار رحیم اصغری ...
  • افشای پشت پرده برنامه "بفرمایید شام" 94

    www.mnaz.ir/1394/03/.../افشای-پشت-پرده-برنامه-بفرمایید-شام-94.ht...
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در . ..... عکس های دیده نشده از پشت صحنه برنامه ماه عسل و احسان علیخانی ..... در صفحه فیس بوک خود، پرده از روابط زشت پشت صحنه این به اصطلاح آکادمی برداشته شد . ... به او ... درگیری مدیران و عوامل دو شبکه ضد انقلاب من و تو و جم که با افشاگری ها و فحاشی
  • مهدیه - بیا کلیک

    aliasghar-kheljan.bia2click.ir/tags/مهدیه.html
    به گزارش هرانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پلیس امنیت تهران، شکایتی را علیه مهديه محمدخانی و .... دلنوشته بنیامین در مورد حضور احسان علیخانی در کنسرتش .
  • مرگ، پایان فحاشی دو نوجوان به یکدیگر

    www.voiran.com/مرگ،-پایان-فحاشی-دو-نوجوان-به-یکدیگر/
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نزاع خیابانی,درگیری خیابانی,اقدام به قتل,مرگ، پایان فحاشی دو نوجوان به یکدیگر ... قبلی: گاف زشت جنیفر لوپز در مسابقات امریکن ایدل +عکس.
  • تصاویر:سالومه(سالی تاک) در صدا و سیما

    80.4iranian.com/.../تصاویر%20سالومه(سالی%20تاک)%20در%20صدا%2...
  • سالومه پیش از پیوستن به شبکه ضد انقلاب "من و تو" سابقه کار در رسانه‌های ... شایع در ایران آزمایش‌هایی که خانم‌ها باید حتما انجام دهند درمان های خانگی بوی بد بدن دیابتی ها ..... شاکردوست در کنار احسان خواجه امیری و سیروان عکس/ آلبرت انیشتین در کودکی ..... شبکه ضد انقلاب "من و تو" به نام "سالومه سیدنیا" با نام مستعار "سالی‌تاک" در این ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

عکس .استخدام

عکس

استخدام

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 695
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,136
  • بازدید ماه : 26,908
  • بازدید سال : 146,710
  • بازدید کلی : 5,076,828
  • کدهای اختصاصی