loading...
عکس خبر فانی ها
تبلیغات

فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera



دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم. برای اولین بار در ایران ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

 


فروش ویژه مانتو آیسان



مانتو آیسان، مناسب فصول سرد سال. تهیه شده از بهترین پارچه ترگال، بهره گیری از طراحی جدید و شیک. ارائه شده در سایز های متفاوت هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان

 


فروش ویژه داکت بزرگنمایی تصویر موبایل



داکت بزرگنمایی تصویر موبایل، محصولی کاربردی برای مشاهده فیلم، کلیپ، تصاویر و ... از روی موبایل در سایز بزرگ. قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل و تبلت ها بدون نیاز به نصب نرم افزار. بدون نیاز به برق و باطری ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18000 تومان

ali بازدید : 336 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
  • تصاویر بیشتر برای توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی کلیپ

  • توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی ...

    newsfa.blogsazi.ir/.../توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-سالومه-سید-نیا-ب.html
  • ۳ روز پیش - در تازه ترین واکنش ها سالومه مجری زن شبکه ی خارجی و ماهواره ای من و تو در صفحه فیسبوکش متنی توهین آمیز را خطاب به احسان علیخانی مجری برنامه ماه ...
  • ۳ ساعت پیش - رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما درباره دعوت از ... با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط ، به نظارت موثر ... احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل نسبت به نامه توبیخ و ... بلکه پیام هایی بد تو ایران رواج میده نه خوب اموزنده نیست بلکه تحریک کننده ...
  • ۱ روز پیش - توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی ...newsfa.blogsazi.ir/. ... دانلود فیلم توهین سالومه مجری من و تو به بهاره رهنما و الهام … yekdost.ir › اسلایدر . ...... لنگردانلود » ادامه ی مطلب » کلیپ تهدید مجری تلوزیون به مرگ ...
  • ۳ روز پیش - تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ... نماهنگ سامی یوسف با نام «لااله الا الله» منتشر شد +کلیپ.
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! - سرگرمی

    gwea.ir/a-19695_توهین+علنی+مجری+شبکه+من+و+تو+به+احسان+علیخان...
  • ۱ روز پیش - سرگرمی در این باره نوشت: توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی!. ... توهین به نظام و رهبری مبارز کلیپ و امروز نیوز اخبار ایران و جهان.
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ...
  • توهین مجری شبکه من و تو سالومه سید نیا به احسان علیخانی ...

    beytote.blog.ir/.../توهین%20مجری%20شبکه%20من%20و%20تو%20سال...
  • ۲ روز پیش - یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و .... توهین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی . ..... دانلود کلیپ تیتراژ برنامه بهار نارنج احسان علیخانی عید ۹۴ · خبر درگذشت مادر روحانی ۲۹ ...
  • خانه - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو |

    bafiamarkazi.ir/list/توهین+زشت+سالومه+من+تو+به+احسان+علی+خانی.html
  • ۴ روز پیش - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو | ... بیوگرافی احسان عليخاني احسان عليخاني مجری محبوب برنامه ماه عسل در میان همکارانش به فرزاد ... نسبت به شبکه سه تعصب خاصی دارد و یک جورایی احسان علي خاني عاشق شبکه 3 می باشد. .... احسان كرمى و همسرش در اكران خصوصى فيلم از رئيس جمهور پاداش نگیرید.
  • دانلود فیلم توهین مجری شبکه من و تو به بهاره رهنما و الهام چرخنده

    3030pa.com/575-دانلود-فیلم-توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-به-ب.html
  • دانلود فیلم توهین مجری شبکه من و تو به بهاره رهنما و الهام چرخنده. ... علیخانی نوروز ۹۴ شبکه ۳ بهار نارنج · دانلود کلیپ تیتراژ برنامه بهار نارنج احسان علیخانی عید ۹۴ ...
  • توهین مجری برنامه من و تو به احسان علیخانی+عکس | سایت ...

    banoo1.com/توهین-مجری-برنامه-من-و-تو-به-احسان-علیخا.html
  • ۱ روز پیش - توهین مجری برنامه من و تو به احسان علیخانی+عکس ... چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب ... مهتاب كرامتي بر روي فرش قرمز جشنواره فيلم شانگهاي!
  • یوز - آخرین مطالب احسان علیخانی

    www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l...احسان%20علیخانی
  • “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با .... انتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی ...
  • رفتار زشت احسان علیخانی در برنامه تحویل سال شبکه سه ...

    dustaan.com/رفتار-زشت-احسان-علیخانی-در-برنامه-تحوی/
  • ۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : ویژه برنامه “سه ستاره” با اجرای احسان علیخانی به ... در این برنامه علیخانی از دو مجری محبوب شبکه سوم سیما یعنی “علی ضیا” .... اقای عليخانی هميشه تو کاراش عالی بود و هست و از بعضی ها هم ميخوام ک وارد حاشيه نشن.
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - پایگاه تحلیلی ...

    tasir.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۱ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ...
  • ۲۰ دقیقه پیش - یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کواره ...
  • وبگردی روزانه با قطار، سایت اشتراک لینک گروهی که هر لحظه حاوی لینکهای تازه‌ای شامل اخبار ... بیژن اشکور کیایی، پسر کلیپ «شیب، بام»، می‌گوید این کلیپ مسیر زندگی‌اش را عوض ... توهین مجری شبکه من و تو ( سالمه ) به احسان علیخانی +عکس.
  • توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی! +عکس ...

    roozazno.com/post/tag/توهین-مجری-زن-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخ/
  • توهین مجری زن شبکهمن و توبه احسان علیخانی ! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به ...
  • فحاشی تند بی ادبانه سالومه مجری شبکه ماهوره ای من وتو به ...

    www.gilfun.ir/.../فحاشی-تند-بی-ادبانه-سالومه-مجری-شبکه-ماهوره-ای-من-و...
  • ۲ روز پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • کلیپ توهین احسان علیخانی به فرهنگیان در برنامه بهارنارنج ...

    makhzanblog.ir/.../کلیپ+توهین+احسان+علیخانی+به+فرهنگیان+در+بر...
  • دومجری محبوب دو مجری توانمند عید را با علی ضیاء و احسان عليخاني به خانه ببرید ... کليپ : سانسور ترانه به سوی تو کورس سرهنگ زاده تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ...
  • ۲ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس بوکش بهاحسان علیخانی” و برنامه ماه عسل توهین ...
  • پورتال پرشین وی

    www.persianv.com/
  • تعداد قابل توجهی از این تعداد به رغم گذشت سه دهه از زندگی شان ، نه ازدواج کرده اند و نه استقلال مالی دارند ... چرا ؟ .... توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی!
  • آخرین اخبار احسان علیخانی - تی نیوز

    tnews.ir/tags/احسان-علیخانی
  • آخرین اخبار احسان علیخانی. ... آخرین واکنش احسان علیخانی به توبیخ و انتقادات/ شما اشتباه نمی کنید؟! آخرین .... توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی!
  • سخن معلم | ماجرای بیژن و احسان علیخانی !

    www.smi-edu.com/یادداشت/item/926-ماجرای-بیژن-و-احسان-علیخانی
  • واقعا جای توجیه ندارد و علیخانی اگر از مجری بودن توسط رئیس صدا و سیما حدف شود جا دارد. ..... خود صدا و سیما اخیرا در شبکه نسیم و شبکه 4 به عنوان خنده این کلیپ را پخش کرده و .... اون کسی که گفته به شغل پیامبر توهین شده اونوقت با این حرف اقای بی ..... تارا من هم من هم مثل تویکی از طرفداران احسان هستم ولی دلیلی نداره که تو به شغل ...
  • احسان علیخانی در برنامه ماه عسل از دلیل ازدواج نکردن خود پرده برداشت با ما باشید تا .... سالومه سیدنیا یکی از مجری های شبکه من و تو در یک اظهار نظر جنجالی احسان علیخانی مجری ... برچسب‌ها : احسان علیخانی توهین به احسان علیخانی توهین سالومه به احسان ...
  • انتقادهای تند یک سایت از مجری«ماه عسل - بانی فیلم

    www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=3&News...
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توهین مجری من و تو به احسان علیخانی در فضای مجازی ... بانی فیلم آنلاین:احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» گویا تریبون این ... سایت انتخاب نوشت:برنامه ماه عسل شبکه سه سیما با اجرای علیخانی هنوز به قسمت دهم نرسیده حاشیه هایی ...
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) مدتی پیش با بارگذاری کلیپی از همکارش، ... شایان ذکر است شبکه لندن نشین من و تو اولین باری نیست که با توهین به ..... گروه سینما و تلویزیون: احسان علیخانی مجری این برنامه با همان بیان و روال ...
  • نامه نویسنده «آن بیست‌وسه‌ نفر» به احسان علیخانی ماهتان عسل..

    tehranreport.com/.../نامه+نویسنده+«آن+بیست‌وسه‌+نفر»+به+احسان+علی...
  • ۴ روز پیش - بیوگرافی احسان عليخاني احسان عليخاني مجری محبوب برنامه ماه عسل در میان همکارانش به فرزاد حسنى، ... توهین زشت سالومه من و تو به احسان علی خانی !
  • کلیپ توهین احسان علیخانی در بهار نارنج به معلمان | جستجو ...

    6ma.ir/list/کلیپ+توهین+احسان+علیخانی+در+بهار+نارنج+به+معلمان.html
  • کارلوس کی روش که در برنامه بهار نارنج شبکه سه حضور یافته بود خطاب به احسان عليخاني مجری برنامه عنوان کرد:قبل از هر چیز بگوین که من را کارلوس صدا بزنید.
  • توهین مجری شبکه “من و تو” به احسان علیخانی +عکس

    khabarontime.ir/.../توهین-مجری-شبکه-“من-و-تو”-به-احسان-علیخانی-عک...
  • ۲ روز پیش - امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد، حاشیه هایی درباره برخی اظهارات تا دکور برنامه… شاید به جرأت می توان گفت که ...
  • ۱۰ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ...
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آغا من نیگا کردم کلیپ رو. .... به هرحال تو فضاي شاد برنامه خاسته ازش استفاده كنه و غير رسمي ... میشود بهتر بود تذکری به مجری یا تهیه کننده یا نهایتاً مدیر شبکه داده میشد. ... من از این مجری اصلا خوشم نمیاد ولی توهینی هم ندیدم که به دکتر 94 ساله ... حسنی و احسان علی خانی که عملا به مهمون توهین میکنن باید مورد اعتراض ...
  • ۱۱ ساعت پیش - در مطلب کلیپ:اهانت شبکه وهابی به ایرانیان/ کُردها شاگرد شیطان‌اند! آخر بگو شما خودت شاگرد شیطانی وهابی ملعون به کردها توهین میکن این وهابیت ...
  • شبکه من و تو- جام نیوز

    www.jamnews.ir/Keywords/3580/شبکه%20من%20و%20تو
  • تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! +عکس · تخریب احسان ... به مقدسات + دانلود فیلم. بررسی یک نمونه از توهین های شبکه من و تو به مقدسات مسلمانان. ... فرار مجری «من و تو» از دست فساد مدیران این شبکه +تصویر · فرار مجری «من و تو» از ...
  • توهین سالومه به احسان علیخانی - شب فان

    shabfun.com/توهین-سالومه-به-احسان-علیخانی/
  • توهین سالومه به احسان علیخانی , توهین به احسان علیخانی در شبکه های ماهواره ای , توهین به برنامه ماه عسل در شبکه من و تو , سالومه سیدنیا توهین به ماه عسل. ... چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی ... کلیپ · دانلود فیلم دوبله شده · دسته بندی نشده · زناشویی · اموزش مسایل جنسی ...
  • حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو – جديدترين اخبار ...

    www.momtaznews.com/حرف-های-پریسا-سحرخیز-مجری-شبکه-من-و-تو/
  • راز ازدواج نکردن علیخانی در ماه عسل فاش شد ... کلیپ درگیری شدید سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل .... تاریخ ارسال خبر: ۲۵م آذر ۱۳۹۲ افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن .... منطقی جواب بده بهتره کامنت نزاره تا با توسل به شهدا باعث شه یه عده بی خانواده توهین کنند. ..... آفرین بتو آقا احسان باهات هم عقیده ام.
  • توهین علنی مجری من و تو به احسان علیخانی! - سرگرمی و ...

    jajiga.ir/توهین-علنی-مجری-من-و-تو-به-احسان-علیخانی/
  • ۱ روز پیش - چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ...
  • گفت وگوی مغرورانه ی احسان علیخانی با جومونگ - آپارات

    www.aparat.com/v/.../گفت_وگوی_مغرورانه_ی_احسان_علیخانی_با_جومو...
  • ۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کافه کلیپ ماه عسل 88 گفت وگوی مغرورانه ی احسان علیخانی با جومونگ , کافه کلیپ. ... مجری نشدی نمیدونم کی تو رو را داده تو تلوزیون ایران ببخشید من اینقده ... فرهنگیم احسان عملا میخواست بهش توهین کنه خدای من به هر حال اون نماینده ...
  • ۳ روز پیش - تخریب احسان علیخانی به شبکه‌های ماهواره‌ای کشید! ... چند روز پیش "سالومه سیدنیا" یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! ... در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان .... سامی یوسف نماهنگ"لااله الا الله"را منتشرکرد+کلیپ ...
  • آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/
  • محمدجواد ظریف: از نظر من آمریکا باید میان یک توافق و تحریم‌ها یکی را انتخاب کند .... عکس گرفته شده در جهان · توهین مجری زن شبکه "من و تو" به احسان علیخانی!
  • ۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در «بهار نارنج» شبکه سه چه گذشت؟ ... مهم ترین بخش برنامه بهار نارنج به گفته احسان علیخانی حضور چهره ای ناشناس به ... این مجری برای دعوت از مهمان خود گفت: من اکنون میزبان کسی هستم که بازیگر .... در جای دیگر نیز این موضوع را مطرح کرده‌ام که یکبار مرتضی به من گفت: تفاوت من با تو این است که من از لحظه به لحظه ...
  • حمله سالومه (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی + ... - ایران 22

    www.22i.ir/.../حمله-سالومه-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخانی-عکس....
  • ۴ روز پیش - حمله سالومه (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی +عکس+سالومه و جنجال ... من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و ...
  • ازدواج دو مجری همجنس باز شبکه من و تو (Manoto) + تصاویر لو ...

    saten.ir/42587/ازدواج-دو-مجری-همجنس-باز-شبکه-من-و-تو-manoto-ت/
  • ۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به نقل از بولتن نیوز، در پی افشاگری امید خلیلی، مجری شبکه من و تو ... احسان علیخانی مجری “ماه عسل”: تا ۹۲ سالگی برای ازدواج وقت هست/ .... زیر را در نظر داشته باشید: ۱- نظرات حاوی مسائل شخصی، توهین، تهمت و دروغ منتشر نمی‌شوند.
  • واکنش سالومه سیدنیا (مجری شبکه من‌ و تو) به برنامه ماه عسل + ...

    fagood.ir/2206/واکنش-سالومه-سیدنیا-مجری-شبکه-من‌-و-تو/
  • ۱ ساعت پیش - سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او ...
  • تجاوز جنسی در شبکه من و تو از زبان پریسا - خانه

    khomar.com/تجاوز-جنسی-در-شبکه-من-و-تو-از-زبان-پریسا/
  • حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و ... از تجاوز جنسی تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی ...
  • جدید - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی ... - فیلم سه

    3film.ir/list/توهین+زشت+سالومه+من+و+تو+به+احسان+علی+خانی+.html
  • ۴ روز پیش - توهین زشت سالومه من تو به احسان علی خانی | جستجو | ... احسان علیخانی مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه ... احسان عليخاني مجری ویژه برنامه ...
  • «در دنیای تو ساعت چنداست»،فیلم ساخته شده در لاهیجان | لاهیجان

    www.lahidjan.com/.../در-دنیای-تو-ساعت-چنداست،فیلم-ساخته-ش.html
  • ۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین ساخته بلند صفی یزدانیان در شهرهایی همچون رشت و لاهیجان با بازی ... توهین مجری شبکه من‌ و تو به احسان علیخانی +عکس · اولین یادواره ۷شهید ...
  • توهین مجری شبکه من و تو به “احسان علیخانی” + عکس - مرکز ...

    winplayer.ir/توهین-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخا/
  • ۲ ساعت پیش - دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228185274. ژل حجم دهنده ... دانلود کلیپ. عکس های ... توهین مجری شبکه من و تو بهاحسان علیخانی” + عکس ...
  • توهین علنی مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی! - لینک‌های داغ

    linkbiar.com/news/.../توهین-علنی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-احسان-علیخان...
  • سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی ...
  • کلیپ توهین احسان علیخانی در برنامه عید معلم - تبلیغات متنی

    kulbe.ir/list/کلیپ+توهین+احسان+علیخانی+در+برنامه+عید+معلم.html
  • دومجری محبوب دو مجری توانمند عيد را با علی ضیاء و احسان عليخاني به خانه ببرید .... کليپ : سانسور ترانه به سوی تو کورس سرهنگ زاده تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ...
  • توهین احسان علیخانی به معلمها| آهنگ | عکس | فیلم | دانلود ...

    zedbaziclub-bsky.loxfa.com/list/توهین+احسان+علیخانی+به+معلمها.html
  • گاهی بعضی معلمها به دلیل وابستگی یا ارتباط با مجاهدین خلق جابجا یا اخراج می شدند و مانند آن. البته من فقط می ... توهین احسان علیخانی مجری شبکه سه به فرهنگیان. در دوره ای که ... احسان دركمال تعجب تو وایبر پیام داد و عیدو تبریك گف!اصلا انتظار ...
  • توهین مجری زن شبکه «من و تو» به احسان علیخانی!+عکس. سالومه سیدنیا که ... راهیابی فیلم داستانی «داد» به مرحله نهایی جشنواره بین المللی اسپانیا و ژاپن+ تصاویر.
  • سوتی های خنده دار مجریان شبکه من و تو | فان چیز - سایت ...

    funchiz.ir/archive/13925/سوتی-های-خنده-دار-مجریان-شبکه-من-و-تو/
  • ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حالا ما در یه کلیپ چند دقیقه ، سوتی ها و گاف های مجریان شکبه من و تو رو براتون اماده کردیم که ... توهین به احسان علیخانی توسط مجری برنامه زنده - 493.
  • به گزارش جهان به نقل از فارس، برنامه سال تحویل شبکه سه سیما با نام «بهار ..... که اين مجري تعداد خيلي زياد معلمان فداکاري که بخاطر شاگرداشون تو آتيش سوختن، .... توهین و پوزخند احسان علیخانی در برنامه بهارنارنج ویژه سال تحویل ۹۴ نسبت به شغل ... از فيلم منتشر شده و بازي با سرنوشته دانش اموز مشخصه جه معلمهايي داريم (1497877).
  • توهین احسان علیخانی به فرهنگیان در نوروز 94 - دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/.../توهین+احسان+علیخانی+به+فرهنگیان+در+نوروز+94.h...
  • احسان عليخاني مجری ویژه برنامه نوروز شبکه ۳ سیما با نام موقت «بهار نارنج» شد. ... اوردم خونه خودم خیلی جالبه كه شبها به میله بالای قفس می چسبه و در همون حال سرش رو میكنه تو بالش می ... دانلود کلیپ تصویری و صوت گفتگوی احسان علیخانی با گلخانه.
  • مجری خانم شبکه gem - سوحیسا

    sohisa.in/s89577_مجری+خانم+شبکه+gem
  • فیلم لورفته از چت تصویری مجری شبکه من و تو با دوست پسرش. MovieStore | دانلود ... احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران تهیه‌کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار . ... و توهین به نظام و رهبری | مبارز کلیپ و 138763 آموزش رابطه جنسی برای خانم .
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علیخانی گاف برنامه قبل خود را ماست مالی کرد (۳۱ نظر) ... سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) مدتی پیش با بارگذاری کلیپی از همکارش، امید خلیلی (طغرل بفرمایید شام) وقیحانه ..... شبکه من وتو کم به ترک ها و کردها توهین کرده حالا اونا بس نبود اومده سراغ هنرمندا؟ ..... انتهای پیام/; احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را در ماه.
  • توهين مجري شبکه من و تو ( سالمه ) به احسان عليخاني +عکس · خواستگاري احسان . ... توهين به احسان عليخاني در شبکه هاي ماهواره اي +عکس · حرکتي غير اخلاقي در حاشيه ...
  • توهین احسان علیخانی به فرهنگیان| آهنگ | عکس | فیلم | دانلود ...

    musicleila-blogir.loxfa.ir/list/توهین+احسان+علیخانی+به+فرهنگیان.html
  • ۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توهین احسان علیخانی مجری شبکه سه به فرهنگیان. در دوره ای که صدای .... (هروقت که من و تو همدیگه رو تحویل بگیریم واسمون عیده) 94 اومد.... خوب خوش ...
  • توهین آشکار مجری من و تو به احسان علیخانی

    www.khodemooni.net › خبر › اخبار سینما و فرهنگ
  • ۹ ساعت پیش - توهین آشکار مجری من و تو به احسان علیخانی,احسان علیخانی, احسان ... آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان ...
  • روز نو

    roozno.com/
  • عراقچی:سفر امانو به تهران خوب و موفق بود/تهران اماده همکاری با آژانس برای رفع سوءتفاهم ها در زمینه پی. ام. ..... توهین مجری زن شبکه من و تو به احسان علیخانی!/عکس.
  • توهین احسان علییخانی مجری شبکه 3 به فرهنگیان ... ولی جناب اقای علیخانی و روسای والامقام صدا و سیما ایران ، شماها با پخش این کلیپ و دعوت اقا بیژن و مصاحبه با ...
  • gallery | توهین احسان علیخانی در برنامه بهار نارنج به ق معلم

    gallerypic.ir/.../توهین+احسان+علیخانی+در+برنامه+بهار+نارنج++به+ق+مع...
  • احسان عليخاني مجری برنامه نوروزی شبکه 3 سیما به ... این کلیپ با صدای رضا صادقی ، پیام عزیزی ، محمد علیزاده ، سعید شهروز ، محمدرضا هدایتی ، مهدی یراحی و مرحوم ...
  • ۱ روز پیش - توهین مجری برنامه من و تو به احسان علیخانی+عکس ... چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب ... مهتاب كرامتي بر روي فرش قرمز جشنواره فيلم شانگهاي!
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - "سیاوش صبا"، مجری شبکه من و تو که هم اکنون اجرای برنامه "من و تو پلاس" این تلویزیون را بر عهده دارد در صفحه شخصی فیسبوک خود نمونه ای از توهین ...
  • ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توهین مجری شبکه من و تو ( سالمه ) به احسان علیخانی +عکس .... البته مدیران شبکه من و تو به تازگی وعده داده‌اند که با حل و فصل پرونده مذکور در محاکم ...
  • گفتگوی کامل احسان علیخانی با خانم نامداری در برنامه غیره منتظره. ... اصلا کسی اجازه نداره تو رو با مجری های بی لیاقت مقایسه کنید. 280 ... شما هم اجازه توهین به مجری های دیگه رو نداری اینو بدون که همه مجری ها یکی هستن. 10 .... شبکه اجتماعی تبیان.
  • تجاوز جنسی مجری شبکه "من و تو" به پسر 11ساله / عکس - ...

    gahar.ir/تجاوز-جنسی-مجری-شبکه-من-و-تو-به-پسر-11سال/
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تجاوز جنسی مجری شبکه "من و تو" به پسر 11ساله / عکس. ... توهین سالومه به احسان علیخانی / حرفهای زشت سالومه به علیخانی · حریم خصوصی الهام عرب ...
  • مصاحبه با احسان جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون ... بعد هم وارد شبكه ي 3 شبكه ي جوان و محبوب خودم شدم همين جا بايد از نادر كاشاني ... در دو ماه گذشته دو پيشنهاد خوب از دو كارگردان خوب داشتم يكي فيلم و يكي سريال كه به دلايلي نشد. ... احسان جوووووووووووووون از هوادارانش خواست به همکارانش توهین نکنند!!! علیخانی. من علی ضیا ...
  • احسان علیخانی مجری برنامه سال تحویل نوروز 94 شبکه سه شد

    www.ariapix.net/1393/11/احسان-علیخانی-مجری-سال-تحویل-94.html
  • در این بین شبکه سه سیما قصد دارد تا با احسان علیخانی و ویژه برنامه «بهار نارنج» ..... من عاشق احسان علیخانی هستم تو دنیا یه دونس فقط بگم که عاشقشم همین… ..... آقای علیخانی نیستم ولی اصلا به خودم اجازه نمیدم به ایشون یا طرفداراشون توهینی کنم!
  • جدایی سالومه

    mojeman.ir/جدایی-سالومه/
  • فیلم و کلیپ های خاص ... توهین سالومه سیدنیا « مجری من و تو » به احسان علیخانی + تصویر ... جدایی سالومه سیدنیا « مجری شبکه من و تو » از همسرش + تصاویر. تصاویر ...
  • ღـبـدونــ ـشرحـ ...!

    ehsan-or-ali.blogfa.com/
  • احسان علیخانی مجری ماه عسل در پیامی از هوادارانش خواست به همکارانش توهین نکنند!! علیخانی: من ... شور و عشق و مستی و تو چون مصرع شعری زیبا سطر برجسته ای از زندگی من هستی. 9. به ... سال تحویل حتما به یاد ما هم باشید و شبکه دو رو از دست ندید... با ...
  • دانلود برنامه ماه عسل 93 با کیفیت عالی

    www.doostiha.ir/1393/04/06/دانلود-برنامه-ماه-عسل-93.html
  • ۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی ویژه ماه رمضان 1393 پخش از ... پخش از شبکه سوم سیما با لینک مستقیم و کیفیت عالی TVRip HD ... ماه عسل 93 | تاریخ انتشار: رمضان 1393 | تهیه کننده و مجری: احسان علیخانی .... ماه عسل شیرینی بودنت را در کناره خودم احساس میکنم ماه عسل تو به دلهای همگان امید ...
  • ۲ روز پیش - شبکه تلويزيوني "من و تو" که دچار افت و افول شديد مخاطب شده، هر از چند ... از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ...
  • سوتی علیخانی مجری ماه عسل - صفحه اصلی

    mashareb-blogir.arnita.ir/list/سوتی+علیخانی+مجری+ماه+عسل.html
  • گاه دامنه توهین ها به عليخاني چنان گسترده می شد..نرجس. .... احسان علیخانی مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه ... احسان ... توهین زشت سالومه من و تو به احسان علی خانی ! .... (ویدیو) - فیدوسvideo.varzesh3.com · ورزش ۳ · صفحه اصلی · ارسال کلیپ .
  • خانواده ایرانی

    khanevadeirani.ir/
  • بسیاری از زوجین بعد از مدتی به یک روند ثابت و یکنواختی در زندگی مشترک می رسند؛ روندی که در آن فعالیت‌های ..... توهین مجری زن شبکه من و تو به احسان علیخانی!
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس شبکه علیخانی را برای دیدن فیلم عروسی دیگران بازخواست کرد ... به گزارش بولتن نیوز، "سیاوش صبا"، مجری شبکه من و تو که هم اکنون اجرای برنامه "من و تو پلاس" ... البته این تنها توهین شبکه من و تو به ایرانیان و آذری زبانان نمی باشد. .... لعنت خدا بر تفرقه اندازان . یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران. احسان.
  • توهین مجری زن شبکهمن و توبه احسان علیخانی! +عکس. توهین مجری زن شبکهمن و توبه احسان علیخانی! سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه.
  • توهین سالومه سیدنیا « مجری من و تو » به احسان علیخانی + ...

    khabar-news.ir/توهین-سالومه-سیدنیا-مجری-من-و-تو-به-ا/
  • ۲ روز پیش - فیلم و کلیپ های خاص .... توهین سالومه سیدنیا « مجری من و تو » به احسان علیخانی + تصویر ... چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله بهاحسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد! توهین ...
  • مستند طرز تهیه انگشت پیچ، سوغات همدان +فیلم | پایگاه ...

    nafee.ir/news/8050/مستند-طرز-تهیه-انگشت-پیچ،-سوغات-همدان-فیلم
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به مقدار یک بند انگشت از شکر بالاتر طرز تهیه: ... توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی+عکس · خسرو تاج؛ من در رابطه با یارانه تولید صحبت ...
  • ۲ روز پیش - تدوینگرها - توهین سالومه سیدنیا « مجری من و تو » به احسان علیخانی + تصویر این روزها ماه عسل 94 جنجال رسانه ها شده است. در تازه ترین واکنش ها سالومه سیدنیا مجری زن شبکه ی خارجی و ماهواره ای من و تو در صفحه ... فیلم و کلیپ های خاص.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

عکس .استخدام

عکس

استخدام

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 695
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,139
  • بازدید ماه : 26,911
  • بازدید سال : 146,713
  • بازدید کلی : 5,076,831
  • کدهای اختصاصی